tonychengtl 當前離線
初級會員
xiao 當前離線
進階會員
数日前攞部CRO用,点知个mon 出咗事,唉!都唔G乜原因,湿气重? 想问polarizer点換?点起张舊的出来?见淘 ... tonychengtl 發表於 2015-10-24 20:34
TOP
YES_MAN 當前離線
我就係怕压爆,或者清得唔夠乾淨,第一次铲,唔G会点。 现在用戲院3D眼镜顶住先咋。 ... tonychengtl 發表於 2015-10-25 01:03
C_Law 當前在線
好奇問下 用3D眼鏡睇 效果係点? YES_MAN 發表於 2015-10-25 01:11
大約半年前同個舊 VGA Mon 換過偏光片。 我用刀片"界"開塊爛偏光片,撕走塊舊偏光片後,剩低的膠跡就用不 ... C_Law 發表於 2015-10-25 05:49
7145d33p 當前離線
中級會員
成個LCD panel 換把喇。 7145d33p 發表於 2015-10-26 22:57