又再壞火牛?

之前隻antec 火牛壞左,攪到部電腦成日reboot, 之後換左隻火牛就無事
但一個月之後的今日,發覺開唔到機,按機箱的開機制無反應,但底版的led 燈著
我用它錶它過機箱個開關制,操作正常,之後用電線short 左底版開關的兩條pin, 都係開唔到機

請問隻火牛是否又壞左?
定係底版壞?

同我之前既情況一樣,不過我係開唔到機後,估計係火牛或者底板壞,我買左隻新牛番黎試,最後去多次旺電買埋mb cpu

TOP

之前隻antec 火牛壞左,攪到部電腦成日reboot, 之後換左隻火牛就無事
但一個月之後的今日,發覺開唔到機, ...
ronan 發表於 2021-8-23 19:49


底版的led 燈著 means ?

TOP

同我之前既情況一樣,不過我係開唔到機後,估計係火牛或者底板壞,我買左隻新牛番黎試,最後去多次旺電買埋 ...
kinypit 發表於 2021-8-23 20:56


首先按左開機制,機箱著燈,但mon 無畫面
個情況似ram 有事boot 唔起部機
之後unplug 插頭,再開機,連機箱開機燈都唔著

隻新火牛只係用左三個星期,應該唔會咁易壞呱?

咁即係底版壞?

TOP

底版的led 燈著 means ?
raylee 發表於 2021-8-23 21:32



底版有rgb 的led 燈,for 裝飾用
記得以前按開機制之後,底版會有一粒白色燈著,但依家唔著

TOP

我頭先試過跟以下個網,把火牛的pin short 左佢,發覺火牛會著,有開機時果d 聲

咁應該係底版壞?

https://m.discuss.com.hk/index.p ... &extra=page%3D1

TOP

有可能,亦可能 RAM

TOP

火牛插返底板, 當電源standby時, 用他表度吓火牛 (+)紫色 (-)黑色綫 有冇 4.75V~5.25v. 如果有底板出問題機會較大!

TOP

try to :-
take out mercury battery, use 1 no. ram & iGPU,

consider to reinstall cpu

TOP

唔怕麻煩就拆隻火牛去代理到搞,想花錢解決就搵人整算,舖頭有spare part試先知邊樣死

TOP