ronan 當前離線
進階會員
kinypit 當前離線
中級會員
TOP
raylee 當前離線
之前隻antec 火牛壞左,攪到部電腦成日reboot, 之後換左隻火牛就無事 但一個月之後的今日,發覺開唔到機, ... ronan 發表於 2021-8-23 19:49
同我之前既情況一樣,不過我係開唔到機後,估計係火牛或者底板壞,我買左隻新牛番黎試,最後去多次旺電買埋 ... kinypit 發表於 2021-8-23 20:56
底版的led 燈著 means ? raylee 發表於 2021-8-23 21:32
chue 當前離線
特級會員
dadadede 當前離線
darktommy 當前離線