cky98011346 當前離線
中級會員
ayin 當前離線
TOP
frankiepoon 當前離線
進階會員
原帖由 ayin 於 2009-4-1 17:56 發表 乜以前12,13,14,15,19有過收錢廣告架?
ToyotaAE86 當前離線
aarv 當前離線
原帖由 frankiepoon 於 2009-4-1 18:00 發表 VS 都市閒情
dickli1990 當前離線
原帖由 cky98011346 於 2009-4-1 18:01 發表 sorry我係今日至睇atv高清台 tvb j2高清台係有收費廣告架
rickycheng78 當前離線
原帖由 aarv 於 2009-4-1 06:05 PM 發表 話時話, 都市閒情有冇試過係高清台播過
原帖由 dickli1990 於 2009-4-1 18:08 發表 J2不是高清台
dennis10 當前離線
原帖由 cky98011346 於 2009-4-1 18:14 發表 係j2同高清台有廣告p.s.now睇包清天lu,吾睇旺旺高清台了