WLau 當前離線
進階會員
macis 當前離線
特級會員
TOP
corolla2003 當前離線
有冇Ching用過? 見佢比其它牌子平,想買隻做backup用。 WLau 發表於 2016-7-27 15:10
我出了HGST 3.5" enterprise 4T 做backup via HKEPC Reader for Android corolla2003 發表於 2016-7-28 14:03
我諗貴6成有多。 WLau 發表於 2016-7-28 22:53
ah_tak 當前離線
中級會員
susaad 當前離線
9658@transperth 當前離線
fxng 當前離線
4TB $899. hdd is WD. susaad 發表於 2016-8-2 00:17