[成報]WiFi蛋公司結業 逾200人要求退按金

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

正常處理係當債務糾紛,
債權人可以入稟小額錢債審裁處提出訴訟.

TOP

正常處理係當債務糾紛,
債權人可以入稟小額錢債審裁處提出訴訟.
YES_MAN 發表於 2020-4-19 08:45



    通常,黎d客會排到最後果班...

TOP

可惜~ 少了一個選擇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 冰水半糖 於 2020-4-19 16:10 編輯

中招+1
其實2月都估到佢會執, 1月尾已經找唔到人了

TOP

做生意,連10萬都欏唔出

正窮人,學人做生意

TOP

做生意,連10萬都欏唔出

正窮人,學人做生意
掃馬想機 發表於 2020-4-21 01:48

人品問題, 呢間野初期賺唔少
後期各電訊商開始出平價海外SIM, 基本上已經冇得鬥
擺明借個勢執埋佢賺夠收山

區區十零萬冇可能退唔起, 點睇都係老細人品問題
反正都唔做, 賺埋呢筆陰質錢潛水

TOP

做生意,連10萬都欏唔出

正窮人,學人做生意
掃馬想機 發表於 2020-4-21 01:48


10萬的確係好細數. 唔好睇到好重.
佢如果再提早執應該就唔會退唔返晒俾客人.
其實  網絡費、租鋪 應該估計每月起碼 20萬.

前排執果間透露機場到而家都仲收緊 10萬 租張桌俾你做交收。
如果呢D公司嗅到味 8月 > 10月 > 12月 > 2月 > 4月  每提早兩個月執就蝕小好多錢。

TOP

人品問題, 呢間野初期賺唔少
後期各電訊商開始出平價海外SIM, 基本上已經冇得鬥
擺明借個勢執埋佢賺夠收山 ...
shingzhk 發表於 2020-4-21 03:08



的確無晒市場好耐,買張旅行SIM 成本低又安心,唔洗遲左還罰到你傻。
而佢地既網絡成本點都比買 SIM 卡高. 全部合約計唔同買 SIM卡用幾多計幾多.

至於老闆人品問題我覺得睇佢有冇拖欠鋪租就會知真相.
如果係欠租幾個月果D,睇怕真係全心想食埋個水尾走佬多。
不過暫時好似未有消息

TOP