colintis 當前離線
初級會員
lctang 當前離線
@ 吹水部屋
Banned
TOP
200801 當前離線
時也 命也 運也
中級會員
原帖由 colintis 於 2008-10-29 15:48 發表 暫時大家有冇d 咩解決方法? 定係呢個係firmware 內的一d bug 黎架......
原帖由 200801 於 2008-10-29 17:54 發表 佢同電腦一樣開左好多APP..都會HANG 試下多D..重啟個ipod touch
kyecall 當前離線
進階會員
原帖由 colintis 於 2008-10-29 22:26 發表 點重啟....我只知佢頂o個個係入sleep mode.......