用蘋果電腦入來幫幫忙....謝謝!!!

我有部舊的Apple eMac G4機,想問問幾個問....



#  PowerPC 7441 (G4) 700MHz
#  640MB RAM
#  40GB Hard Drive
#  CD-RW / DVD-Rom


1 : 點樣將系統解除,後重裝....

2 : 應該用咩版系統比較好.....

3 : 可以係邊下載到系統安裝光碟..

謝謝!!!

1.Boot from Restore CDs(should come with your computer) / Mac OS Installation Disc
2.Mac OS X Tiger

TOP

先謝!!想問問係邊下載到系統安裝光碟!!!

TOP

原帖由 rt6688 於 2008-10-27 12:39 發表
先謝!!想問問係邊下載到系統安裝光碟!!!

跟機咪有囉

你買部機果時就已經俾埋錢買個OS嫁喇

TOP