閃光燈白痴一問

本帖最後由 251523294 於 2018-11-20 08:47 編輯

啱啱買咗270ex, 配 7D Mark II

我想問主機閃燈係咪一定要閃先觸發到外置閃光燈,
咁主機閃燈會唔會影響d相







via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

試下就知啦。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我想問主機閃燈係咪一定要閃先觸發到外置閃光燈 <-- 係
咁主機閃燈會唔會影響d相 <-- 會

想部機唔閃, 就要另外買Wireless trigger

TOP

我想問主機閃燈係咪一定要閃先觸發到外置閃光燈
KinChungE 發表於 2018-11-20 09:44


    我睇完啲網站 又有人話 主機閃個下係引閃嗰陣未開快門

影響輕微

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

回覆 4# 251523294

http://jpg.lingonet.com.tw/pdf/EOS7DMarkII_TC_web-1.pdf
說明書272頁開始會幫到你。

留意274頁的列表及相關內容。要先清楚兩種icon 代表什麼。

這圖內.
"關閉" --- 唔使解釋
"個外接閃光燈及內置閃光燈進行全自動拍攝" (277頁) --- 代表兩個閃光燈同時閃
"用一個外接閃光燈進行全自動拍攝" (275頁) --- 代表只用外接閃(270ex) 但內閃都要彈起作引閃。
"用內置閃光燈及多個外接閃光燈進行全自動拍攝" (281頁)

TOP