GeForce GTX290曝光 極盡奢華14層PCB

GTX 280強大無比的性能已經讓我們感嘆硬件發展速度之快,目前NVIDIA又再次發布更強的GTX 290,設計用料更是無比豪華,PCB板採用了14層的設計!


GTX 290採用G200-302核心


搭配了三星 0.8ns DDR3顯存顆粒 容量1024MB


GTX 290金手指部分


GTX 290提供的接口



http://financenews.sina.com/sinacn/304-000-106-109/2008-11-23/1510959055.html

爭咗張 GPU Close-up shot 大圖喎......
我補畀你呀......

[ 本帖最後由 idle.man5216 於 2008-11-24 15:15 編輯 ]

GPU_IHS.jpg (38.54 KB)

GPU_IHS.jpg

TOP

另外個粒細GE係咩CHIP??

TOP

原帖由 龍仔 於 2008-11-24 15:10 發表
另外個粒細GE係咩CHIP??


X2   我都想知XD

TOP

原帖由 龍仔 於 2008-11-24 15:10 發表
另外個粒細GE係咩CHIP??

好似係DISPLAY OUTPUT用
NVIDIA GPU CORE好似無內置HDMI/DVI OUTPUT,要靠E粒CHIP黎實現,目的係彈性較大

TOP

TOP

原帖由 龍仔 於 2008-11-24 15:10 發表
另外個粒細GE係咩CHIP??


DVI interface (NVIO, FYI: http://www.xbitlabs.com/articles ... x200-theory_10.html)

由G80開始用, 減少GPU core o既transistor count, 同埋方便以後轉interface只要轉粒IO chip就得.

TOP

供電部似簡單左好多
用左digital PWM?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 建生 於 2008-11-24 07:14 PM 發表
設計上可唔可以改短一些...機箱擺位都易的...

買得佢我估你唔會用細CASE下化

TOP