[求助]R4E + 4930k 1.33V先超穩4.5GHz係咪有問題?

本帖最後由 kimball 於 2013-10-23 14:00 編輯

如題,請用set組合既師兄們share 下d setting,萬分感謝
小弟初入2011平台門,咩都唔識

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Batch#:3326B267?
to_chan 發表於 2013-10-20 09:16

no.........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁一定係3326B667,聽人講係大雕
to_chan 發表於 2013-10-20 09:25

都唔係

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇試過上5GHz?
to_chan 發表於 2013-10-20 09:35

無啊,見4.5GHz電壓都咁高

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Cpu vid 幾多?
我粒vid 1.0v, 要1.27v 才可以 4.5g 穩燒avx2.0 at prime95/linx
你可以計下數,你粒vid可能 1.1v...

TOP

Cpu vid 幾多?
我粒vid 1.0v, 要1.27v 才可以 4.5g 穩燒avx2.0 at prime95/linx
你可以計下數,你粒vid可 ...
leotonch 發表於 2013-10-20 11:17

ok~~thanks ching
岩岩請教左某位師兄,依家cpu vcore 可以落到1.35V@4.5GHz

TOP