[徵求] Prolimatech Samuel 17 下吹式散熱器

Ref.:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

我睇左上高條link個post 之後
發覺呢隻散熱外表方面唔錯
加上仲要有成6條heatpipe

如果有有心人肯搞呢隻散熱器既團購就好lu~~
我一定會買

本帖最後由 helenchan 於 2010-8-6 22:51 編輯

我去問下原廠先。不過我近排忙到想嘔血,要睇下就唔就到時間搞………

同埋,如果太少人有興趣既話,我都搞唔成……

TOP

我最少會訂一隻

TOP

本帖最後由 wongmifu 於 2010-8-8 20:28 編輯

DEL!PLX!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

support

TOP

有興趣!

TOP

want 1 too

TOP

本帖最後由 kazami00 於 2010-8-13 17:20 編輯

[del]  Duplicated post sorry

TOP

我去問下原廠先。不過我近排忙到想嘔血,要睇下就唔就到時間搞………

同埋,如果太少人有興趣既話, ...
helenchan 發表於 2010-8-6 22:50


helenchan Ching!
我好想入隻Armageddon
tb ship唔到落黎
得你幫到我

TOP