諸葛亮 當前離線
進階會員
raylee 當前離線
我有部機唔想裝M$ Office, 只想用D 免費版Office. 想問邊隻比較好用? 諸葛亮 發表於 2021-1-30 16:46
TOP
bongbong3481 當前離線
kwliu 當前離線
回覆 諸葛亮 如果唔想安裝 & 共享 , google doc 最好; 安裝版: WPS (兼容性最好,但國產貨,介意就 ... bongbong3481 發表於 2021-1-30 19:12
dls2046 當前離線
Kin_2012 當前離線
redhothits 當前離線
特級會員
hk1823 當前離線
中級會員