大陸根本冇認真用 linux.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

今次我就撐你啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

QQ又係冇LINUX版, 之前民間出佢重要打壓

TOP

本帖最後由 caihk 於 2018-10-6 09:53 編輯

確實係咁。linux 作爲世界上3大電腦操作系統之一 (windows,mac),好多大陸軟件都冇linux版,好似百度網盤咁,連windows phone版都有,但係就冇 linux 。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我覺得係因為Linux 使用者係少眾,大多數人對Linux 嘅固有印象都係terminal 介面而唔係desktop,加上事實上而言用Linux 係真係要識少少program,例如喺Ubuntu度裝程式好多時都要sudo apt-get install,所以令Linux 變得非主流,而由於非主流操作系統唔多人用,所以大部份企業都唔會投入開發成本落去研發,久而久之就令到Linux 更加沒落

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

依家呢個年代已經有ubuntu software center / gnome
當然個人覺得apt-get方便過呢堆野好多, 加埋cache search一流

TOP

其實我覺得係因為Linux 使用者係少眾,大多數人對Linux 嘅固有印象都係terminal 介面而唔係desktop,加上事 ...
FF_ivanchin 發表於 2018-10-6 11:35


呢個就係我一直提出既問題,樓主"前身"應該都睇過,一般你喺網上下載左個安裝檔,就咁 CLICK 係裝唔到,要先打開 TERMINAL 再拖入去之後又要打密碼先裝到,呢度有改進空間

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP