win10平板基本得大陸貨, 點可以話大陸貨差呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

大陸貨唔差,只係部份細公司,寨公司裡面既技術不夠,唔會好似*** APPLX 0甘可以成日有sw /technical support,機器亦有機會好多小問題未必解決到等等
你粗用唔會打算存野就無問題

TOP

大陸貨唔差,只係部份細公司,寨公司裡面既技術不夠,唔會好似*** APPLX 0甘可以成日有sw /technical support, ...
pc-daily 發表於 2021-2-3 15:22


+1
連driver都咁難搵已經好大問題

TOP

+1
連driver都咁難搵已經好大問題
KinChungE 發表於 2021-2-3 15:33



    無錯,但掉轉講,分分鐘部份機器DRIVER,甚至全機BIOS都可以通用
呢個係親身體驗過
某齋版a牌子先出,買左一排到系統更新唔好用得,結果刷左另外一家公司既平板既BIOS..又用得返,真係吹漲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Once 於 2021-2-3 16:20 編輯

得大陸?

HP 反mon 機
ASUS Transformer
Dell 二合一(雖然得Latitude 7210)
有錢又唔介意舊cpu 仲有Wacom MobileStudio Pro

窮,負擔唔起的話,咁繼續「得大陸」

TOP