[問]兩隻ITX 機箱比較 銀欣RVZ02 NODE202

兩隻都可以裝到長卡

而我目標係會用一體水冷"CPU"

顯卡目標係1070, 諗緊買唔買個隻一體水冷上埋去機箱個到

大家有無意見可以比我小弟~唔該哂哦~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# EVIS


    有無型號睇下? 唔該哂呀!

TOP

主要係想薄身可以企放 咁我可以放係MON後面用

TOP

唔好加cpu一體水,兩隻我都有用過,就算你用定製線走位,都無咩位放俾你cpu一體水,兩個機箱都無位俾你釘個散熱,兩個箱都要用矮版風扇偷位,尤其rvz02你仲要俾位佢塞19pin前版線。

TOP

我睇片個d 一體水冷係改左風扇?

咁用風冷會唔會好熱?

TOP

我睇片個d 一體水冷係改左風扇?

咁用風冷會唔會好熱?
hohogod 發表於 2017-11-13 21:07



    多數都係純粹改左矮版風扇同散熱,原裝太高用唔到,風冷你唔超都其實可以,因為rvz02開口位就係cpu/電源/display位置,202個設計檔左一半display出風位。

TOP

唔超呀 咁買隻rvz02都OK 喎

另外見到隻仲細既叫 SENTRY

7L渣

TOP

要裝一體水 起馬要用RVZ01/03 RVZ02 唔夠位裝

TOP

回覆 9# 星巴克

如果唔超唔會過熱就唔攪水冷囉~

TOP