買左 EVGA DG-87 Full Tower 太大...

本帖最後由 iambenzhk 於 2017-10-30 10:39 編輯

書台擺唔落~~ 初初以為夠擺
有無合適又靚既層架推薦?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# crackong


    太大 XD Thanks bro

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主無追post?

TOP

ching做咩唔睇尺寸規格就買下來
我張桌可以放6部DG-87都仲有位剩

TOP

二手區見

TOP

本帖最後由 132003hk 於 2017-10-31 18:56 編輯

淘寶下啦
點解唔度尺
我睇岩一定會度左尺先,而且機後度尺最小加多三寸半至四寸比D線同後風扇

TOP

我正在考慮買 EVGA DG-87 Full Tower 添。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP