Phanteks shift x

整左幾日,而家先得閒放相分享下
比我想像中難走喉,可以我比較新手
去相


X 夠大隻可以用裝到多D 散熱器
3 IN 1 OUT AIR FLOW 夠唔夠?

TOP

整左幾日,而家先得閒放相分享下
比我想像中難走喉,可以我比較新手
去相


...
mattzxc 發表於 2017-9-17 00:51

呢隻case D位真fit,都好高難度吓。
師兄功力又升級!

TOP

X 夠大隻可以用裝到多D 散熱器
3 IN 1 OUT AIR FLOW 夠唔夠?
0kcal 發表於 2017-9-18 17:47


佢本身最多就係3 IN 1 OUT

暫時正常
用AIDA64燒CPU....60-70度左右(280冷排黎講...算係咁?)

有冇其他師兄有高見?

TOP

呢隻case D位真fit,都好高難度吓。
師兄功力又升級!
samhcl 發表於 2017-9-19 00:25


都係睇佢YOUTUBE介紹參考下

TOP

mITX黎講 ,這個Shift X布局也太高大了
拆装玻璃時需要小心 ,玻璃厚度只有2.7mm

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

how heavy is the whole build?
pomkon 發表於 2017-9-19 18:46


10KG左右啦

裝埋野就唔知

TOP

好高 本身都想買 但係唔夠位放

via HKEPC Reader for Android

TOP

好高 本身都想買 但係唔夠位放

via HKEPC Reader for Android
_INDEX 發表於 2017-9-24 10:53


唔買X囉, 矮小小

TOP