mattzxc 當前離線
中級會員
0kcal 當前離線
進階會員
TOP
samhcl 當前離線
整左幾日,而家先得閒放相分享下 比我想像中難走喉,可以我比較新手 去相 ... mattzxc 發表於 2017-9-17 00:51
X 夠大隻可以用裝到多D 散熱器 3 IN 1 OUT AIR FLOW 夠唔夠? 0kcal 發表於 2017-9-18 17:47
呢隻case D位真fit,都好高難度吓。 師兄功力又升級! samhcl 發表於 2017-9-19 00:25
Dcmen 當前離線
特級會員
pomkon 當前離線
Take what you can Give nothing
Banned
how heavy is the whole build? pomkon 發表於 2017-9-19 18:46
_INDEX 當前離線
kenter2911 當前離線
好高 本身都想買 但係唔夠位放 via HKEPC Reader for Android _INDEX 發表於 2017-9-24 10:53