ATH-LS200IS 耳膠問題

想問下大家有無咩耳膠好推薦? 本身送個D耳膠帶唔實,之後用CP100 耳膠係帶得好實,但人聲無咁前,多左低音咁

JVC dot++
個人用過綜合最好

TOP

想問師兄用E隻人聲係咪都算前? 因為我怕+重左低音回覆 2# poonhk161

TOP

本帖最後由 poonhk161 於 2021-4-24 03:47 編輯
想問師兄用E隻人聲係咪都算前? 因為我怕+重左低音回覆  poonhk161
bentim 發表於 2021-4-23 22:10

又無測過,你講開我就攞去同CP145 AB一下
結論尼講,係同音量下dot++嘅人聲細一啲
不過立體感,分析力都好過CP145,一啲拮耳嘅音會潤返,相對無禁刺激,所以人聲反而順耳啲啲
另外配戴感CP系列我覺得太硬,dot淋一啲感覺好啲,不過唔夠AZLA Xelastec好,但係Xelastec會吸少少細節
順便試左手頭上幾隻膠,係CP145同FINAL E系列人耳最響,要更響可能我比唔到意見你

TOP

回覆 4# poonhk161
THX 師兄, 好詳細, 咁我考慮下邊隻岩我, 照你咁講應該JVC好似岩我口味多D

TOP

回覆 4# poonhk161
最終我買左2隻耳膠, CP145同AET07, 最終自己感覺AET07好似人聲最好聽,CP145就所有野感覺圓滑D咁

TOP

回覆  poonhk161
最終我買左2隻耳膠, CP145同AET07, 最終自己感覺AET07好似人聲最好聽,CP145就所有野感覺 ...
bentim 發表於 2021-5-2 17:45

啱心水就係最好

TOP