黎槎村

去左幾日肇慶,呢條村叫要做保存得最唔錯...










個婆婆好似開始想變身咁播 ...!
影老人家都系黑白好

TOP

最後果張正

TOP

回復 2# naomi

聽你講又玩下,順手crop埋,咁好唔好d?

TOP

相好靚,喜歡D鄉土味

TOP

回復  naomi

聽你講又玩下,順手crop埋,咁好唔好d?
NPNT 發表於 2014-2-4 13:00


咁樣好得多c兄

我又改一張

TOP

回復  naomi

聽你講又玩下,順手crop埋,咁好唔好d?
NPNT 發表於 4-2-2014 13:00


黑白既用意係突顯老人家面上紋理... 所以轉黑白同時可以加強對比 @@

TOP

最尾嗰張堅靚

TOP

回復 7# raisin

都可以嘅,不過阿婆可能會唔鐘意,始終都係女性

TOP

回復  raisin

都可以嘅,不過阿婆可能會唔鐘意,始終都係女性
NPNT 發表於 4-2-2014 15:57


問題阿婆唔同囡囡, 佢唔鍾意都無乜所謂嘛

TOP