setyoufree 當前離線
初級會員
t19922006 當前離線
進階會員
TOP
kenko 當前離線
中級會員
askl 當前離線
Banned
其實quest2不行系邊方面呢?我覺得如果用led面板用系vr顏色 會更不自然 kenko 發表於 2022-8-29 15:59
回覆 setyoufree 試咗bigscreen 同 skybox先, 大到你頂唔順 t19922006 發表於 2022-9-1 11:00
latali 當前在線
已試兩者 沒看到有多大 是我設置不對嗎? setyoufree 發表於 2022-9-1 13:11
kb8kb82006 當前離線
grxgr 當前離線