有沒有看影片頭顯推薦

據說有些頭顯看影片大屏像IMAX  有沒有看影片頭顯推薦? QUEST2 的大屏不太行

本帖最後由 t19922006 於 2022-8-29 14:18 編輯

回覆 1# setyoufree

Quest 2 + skybox / Bigscreen
或者等
Arpara 5K AIO / PC 版出, 未有實物俾人測試
Pimax Reality 12K

有錢可以玩 Pimax 8KX / Varjo XR

TOP

其實quest2不行系邊方面呢?我覺得如果用led面板用系vr顏色
會更不自然

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實quest2不行系邊方面呢?我覺得如果用led面板用系vr顏色
會更不自然
kenko 發表於 2022-8-29 15:59

看VR片还行 2D或3D片屏不太大

TOP

回覆 5# setyoufree

試咗bigscreen 同 skybox先, 大到你頂唔順

TOP

回覆  setyoufree

試咗bigscreen 同 skybox先, 大到你頂唔順
t19922006 發表於 2022-9-1 11:00

已試兩者 沒看到有多大 是我設置不對嗎?

TOP

已試兩者 沒看到有多大 是我設置不對嗎?
setyoufree 發表於 2022-9-1 13:11


BIG SCREEB 可以換房同房入面位置,你坐前D咪變大D。

SKYBOX 影院模式都係一樣,有前中後排比你坐,坐前D就大D。

TOP

本帖最後由 kb8kb82006 於 2022-9-2 16:37 編輯

樓主係咪想講起粒唔夠清?? 而唔係唔夠大?
SKYBOX 影院模式前排 ~ 眼睛 距離27寸MON 25CM咁睇...咁都唔夠大? 清就一定好唔清

補充番: 雖然Q2係有1832 x 1920 Resolution Per Eye,但係其實,好多原因下,實際觀感係連1080P都達唔到既  原埋自己GOOGLE啦
*Quest 2的PPD是21

TOP

係咪想講視野窄?

TOP