[操作疑難] 想問問人係大陸, 想買大陸版ipad, 返香港用後會唔會有問題?

想問問人係大陸, 想買大陸版ipad, 返香港用後會唔會有問題?
會唔會話有咩apps唔用得, 鎖區咁樣? 謝謝
因為公司原因, 急需係大陸買部ipad

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

從前大陸 FaceTime 好似話得語音

TOP

從前大陸 FaceTime 好似話得語音
保時捷 發表於 2024-7-22 11:50

夠做. 謝謝你

TOP

買三星  谷歌冇問題  同緊國版galaxy tab s9 ultra

TOP

買三星  谷歌冇問題  同緊國版galaxy tab s9 ultra
b-29 發表於 2024-7-22 09:51 PM



    佢問IPAD你講乜三星

TOP

有咩係急到只有ipad做到
葉得閒 發表於 2024-7-21 15:55


好多公司mdm 或者內部apps 好多只支持IOS/IPAD OS

TOP

想問問人係大陸, 想買大陸版ipad, 返香港用後會唔會有問題?
會唔會話有咩apps唔用得, 鎖區咁樣? 謝謝
因為 ...
樓主 發表於 2024-7-21 14:39


除左FACETIME 冇純話音通話
冇6GHZ WI-FI外
全部都用到

TOP

Thanks!

TOP