[測試] 部變頻美的3/4,已經唔凍了

本帖最後由 HotProject 於 2026-4-12 14:24 編輯

部機係前年03年10月買,果年開過四小時,之後第二、三年每年都係,四月尾開始用到九月尾咁上下,今日開機黎用,開左成粒鐘室溫keep住無變過,睇下出風口只感覺到超微涼風(開左十七度)係咪掉得?

本帖最後由 qkuser 於 2026-4-12 15:11 編輯

1, 雪種不足:長時間冇用,管路有微漏,冷媒壓力唔夠就只會吹出室溫風.
2,壓縮機故障:壓縮機唔起動或者效能衰退,制冷循環唔完整。
3,冷凝器/蒸發器積塵或堵塞:雖然你話室溫冇變,但如果散熱唔到,制冷效果會大幅下降.
4, 電控或感應器問題:溫度探頭失效,令系統誤判環境溫度。

最簡單,先測試個壓縮機有無著. 無著直接 4 . 查一下. 或如果可連app , 在app 看看室外溫和室內溫顯示有無異常.
BTW: 如果唔識測,就不如直接換部新.

TOP

部機係前年03年10月買,果年開過四小時,之後第二、三年每年都係,四月尾開始用到九月尾咁上下,今日開機黎 ...
HotProject 發表於 2026-4-12 06:22



    請更正年份

另外, 冷氣機保用期頗長, 即管睇睇你部機的保用証到期未~

TOP

窗口式?

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔凍多數壓縮機問題, 壓縮機永久保用 ...

TOP

本帖最後由 cantona7 於 2026-4-12 18:07 編輯

如果唔凍,可能壓縮機唔著,電容/溫度感應器/電子板等

如果3年保用,搵代理維修

TOP

請更正年份

另外, 冷氣機保用期頗長, 即管睇睇你部機的保用証到期未~ ...
1個閒人 發表於 2026-4-12 15:25



    搵番張買機單,原來係22年8月買
MW-07CRF8B 應該過晒保啦?

TOP

本帖最後由 lkca 於 2026-4-13 02:57 編輯

回覆 7# HotProject
窗口式冷氣機

窗口機保用 39 個月(上門)
壓縮機保用 5 年

https://www.mideahk.com/image/ca ... vice_details_QR.pdf

開Active Clean 自清潔功能試下,
透過4個步驟包括製冷、
凝霜、化霜及風乾,以凝霜及化霜過
程,利用冷縮熱漲來帶走蒸發器表面
上的灰塵,時刻保持衛生。手機App
及遙控按鈕均可啟動此功能。

TOP

又要講呢個論壇某高人所講 話冷氣機雪種 永不磨損 保用一世 唔會拆舊 既奇聞喇!

TOP

回覆  HotProject
窗口式冷氣機

窗口機保用 39 個月(上門)
壓縮機保用 5 年



開Active Clean 自清潔功 ...
lkca 發表於 2026-4-13 02:44



講起用佢既app,我唔知係咪佢視面既wifi訊號既野壞定係咩原因,用到第二年突然"失聯"重設之類一切方法「官方教既方法」,完全搵唔番部機出黎連上個app(屋企wifi係無問題),有無人試過?

TOP