換一個冷排出了事!

本身用緊240冷排,想再降溫轉一個360冷排!
但買回來用了半個月開始有深綠沉澱物在水塔底和喉管!還越來越多!直至上星期水泵停了!原來這個沉澱物黐住摩打轉唔到
之後發覺已太遲了,這些深綠色的好像油漆一樣入浸各處!
有冇辨法清理所?

新排? 咩牌子? 買番黎無洗過就上機?
無嫁啦所有嘢拆晒出黎大洗一次, 保險啲就買過隻新360
唔想洗錢就試下用滾水,白醋浸洗個排一日半日搏下

TOP

新裝時,一定無先清洗o個排
要清潔同重新組合無分別,大工程

TOP

拆晒成套水冷大清潔

TOP

新排? 咩牌子? 買番黎無洗過就上機?
無嫁啦所有嘢拆晒出黎大洗一次, 保險啲就買過隻新360
唔想洗錢就試下用 ...
inori 發表於 2022-5-24 04:06 PM

是新排!淘寶嘢,我都是新手玩!240新返來都是上機即用!用了半年都不異樣!淘個360排就出事了!

TOP

本帖最後由 inori 於 2022-5-24 17:13 編輯
是新排!淘寶嘢,我都是新手玩!240新返來都是上機即用!用了半年都不異樣!淘個360排就出事了! ...
tlshum 發表於 2022-5-24 04:59 PM


唔奇啦, 係出廠/商家倉/運輸其間有D蟲仔走左入去住/留底咗D污糟嘢都有可能
240唔洗就上機無事係你好彩者唔好當老鳳正常

TOP

新裝時,一定無先清洗o個排
要清潔同重新組合無分別,大工程
m_m 發表於 2022-5-24 04:06 PM

水泵和喉應該救唔到,但360排唔知出晒汚漕嘢未!我都是再洗一次先,等新水泵回來再試!真是大敎訓了!

TOP

唔奇啦, 係出廠/商家倉/運輸其間有D蟲仔走左入去住/留底咗D污糟嘢都有可能
240唔洗就上機無事係你好彩者 ...
inori 發表於 2022-5-24 05:11 PM

我懷疑這些綠色物是焊接劑殘留在排內!但真是好多!

TOP

水泵和喉應該救唔到,但360排唔知出晒汚漕嘢未!我都是再洗一次先,等新水泵回來再試!真是大敎訓了!:hit ...
tlshum 發表於 2022-5-24 17:12


用高壓水打入注水口沖30秒啦

TOP

Ching呢種情況會唔會係物料混用,例如銅排、鋁排、銅fitting、block混用,在水媒介下時間一長會起化學反應。
可以試下去五金鋪睇下搵唔搵到轉駁頭,將自來水透過軟喉駁入去,一入一出去沖佢,希望救得返。

TOP