tlshum 當前在線
進階會員
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
TOP
m_m 當前離線
dan_dan 當前離線
新排? 咩牌子? 買番黎無洗過就上機? 無嫁啦所有嘢拆晒出黎大洗一次, 保險啲就買過隻新360 唔想洗錢就試下用 ... inori 發表於 2022-5-24 04:06 PM
是新排!淘寶嘢,我都是新手玩!240新返來都是上機即用!用了半年都不異樣!淘個360排就出事了! ... tlshum 發表於 2022-5-24 04:59 PM
新裝時,一定無先清洗o個排 要清潔同重新組合無分別,大工程 m_m 發表於 2022-5-24 04:06 PM
唔奇啦, 係出廠/商家倉/運輸其間有D蟲仔走左入去住/留底咗D污糟嘢都有可能 240唔洗就上機無事係你好彩者 ... inori 發表於 2022-5-24 05:11 PM
timso 當前離線
中級會員
水泵和喉應該救唔到,但360排唔知出晒汚漕嘢未!我都是再洗一次先,等新水泵回來再試!真是大敎訓了!:hit ... tlshum 發表於 2022-5-24 17:12
wann 當前離線