240 AIO 二選一

細佬我砌新機用12700K,機箱只可以用240 AIO,ASUS ROG LC II 240 ARGB同MasterLiquid PL240 Flux係心水之選,請問以上兩隻AIO邊隻效能會好D?

上面兩隻都無用過

比較打得既 240: arctic liquid freezer ii 240 argb(唔要燈再平d)
易裝(本身都上好哂fan同接哂線,一條線過唔會散哂要自己再執)
缺點 泵頭樣唔靚仔, 厚身d 要chk清楚夠唔夠位裝

TOP

兩隻都係用7代水泵, 散熱部份應該唔會差太遠, 但CM嗰隻講到好勁下
btw CM AIO一向評價都唔太好(漏水), 只可以講撞手神

PS. 用過LC 1代無乜特別評價, 正常發揮, 目前用緊龍神2

TOP

上面兩隻都無用過

比較打得既 240: arctic liquid freezer ii 240 argb(唔要燈再平d)
易裝(本身都上好哂f ...
rfdingo 發表於 2022-4-23 15:17

要靚仔就EK AIO, 同 Arctic 有得輝

https://www.youtube.com/watch?v=3bOPsxqEMr4&t=472s

TOP

要靚仔就EK AIO, 同 Arctic 有得輝
~Mars~ 發表於 2022-4-25 21:33



    ek 效能係暴力扇 (我用過,賣左)

arctic 就靠厚排同泵

TOP

我應該都係田買ASUS ROG LC II 240 ARGB,因為我MB機箱都係ASUS

TOP

龍神2貴到有啲離地

TOP

我應該都係田買ASUS ROG LC II 240 ARGB,因為我MB機箱都係ASUS
mandel 發表於 2022-4-26 00:23



    買樣就直接買,唔好問效能

TOP

回覆 8# rfdingo


   240 效能邊隻好?

TOP

回覆  rfdingo


   240 效能邊隻好?
mandel 發表於 2022-4-27 00:20


效能上面提到既呢兩隻都唔錯

     arctic liquid freezer ,厚排,要chk清楚會唔會頂ram(如裝上方)
冷頭唔靚仔

EK-AIO 240 D-RGB  ,靚仔,但fan轉速較高時會較嘈

TOP