[開箱] 可能係香港第一隻 Stax SR-X1 既開箱文

之前係日本預約既Stax SR-X1, 發售日店家就即日發貨, 經集運到港今日就收到啦 (集運比預期慢左)
_WhatsApp Image 2024-05-18 at 00.57.08 (1).jpg
隻耳機做工都唔錯, 仲好輕, 輕到我驚大力少少都會整爛佢

WhatsApp Image 2024-05-18 at 00.56.16 (3).jpg
跟機條線感覺仲重過隻耳機, 成條皮帶咁

_WhatsApp Image 2024-05-18 at 00.56.16 (2).jpg
今次個設計有做埋幾靚仔既保護背板

_WhatsApp Image 2024-05-18 at 01.58.09.jpg
我就冇買佢套裝, 因為我有D10, 夾佢試聽左一陣, 場聲正常啦但聲音極寬鬆, 高頻好出色好華麗, 而人聲都有好唔錯既表現, 低頻就係少左d, 但有質素.
邊打邊聽, 戴上黎都幾舒服. 都試左日常會聽既野, 可以話係雜食既耳機黎, 當然古典就一絕, 流行都好好聽. 睇動畫都唔錯, 但係睇電影人聲就冇背景咁出, 變左聽OST咁

總結黎講, SR-X1係新世代既Stax既聲音黎, 作為入門, 易推又易食, 要形容既話, 可以話係細板x9000, 同009/009s完全冇關係

師兄您好, 想請教你有沒有聽過套裝的amp?

TOP

去代理試左套装

新一代STAX產品果然有料到聲音好正

x1000.jpg

TOP

回覆 2# clip

唔好意思, 呢排少上epc. 不過我都係早兩日先試聽左佢個套網耳擴. 如果要細部既話, 夾D10 d聲更好

TOP

回復 3 #KOJI

STAX 早已比edifier  收購

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 4# oswis008 Thank you :-)

TOP

啲聲gum唔gum聽?

via HKEPC Reader for Android

TOP