之前係日本預約既Stax SR-X1, 發售日店家就即日發貨, 經集運到港今日就收到啦 (集運比預期慢左)
隻耳機做工都唔錯, 仲好輕, 輕到我驚大力少少都會整爛佢
跟機條線感覺仲重過隻耳機, 成條皮帶咁
今次個設計有做埋幾靚仔既保護背板
我就冇買佢套裝, 因為我有D10, 夾佢試聽左一陣, 場聲正常啦但聲音極寬鬆, 高頻好出色好華麗, 而人聲都有好唔錯既表現, 低頻就係少左d, 但有質素.
邊打邊聽, 戴上黎都幾舒服. 都試左日常會聽既野, 可以話係雜食既耳機黎, 當然古典就一絕, 流行都好好聽. 睇動畫都唔錯, 但係睇電影人聲就冇背景咁出, 變左聽OST咁
總結黎講, SR-X1係新世代既Stax既聲音黎, 作為入門, 易推又易食, 要形容既話, 可以話係細板x9000, 同009/009s完全冇關係 |