Moto Cliq 動手玩 video

http://www.youtube.com/watch?v=yAHFioCb6P8

Moto CLIQ 動手玩!都幾順喔!
等你年尾出!

[ 本帖最後由 f16 於 2009-9-11 13:34 編輯 ]

其實都係寫多左幾個Widgets 俾Facebook/ Twitter等等...
個spec又同HTC一樣....可能只係多Ram版G1

幾時俾部Sholes出黎見下大家

TOP

Shole would run 2.0 donnut, may be have to wait until early 2010

TOP

回覆 3# 的帖子

Donut 只係1.6

2.0應該係Eclair

不過要做一部行Cortex A8 CPU既Andorid機真係咁難?

TOP

原帖由 marcojr 於 2009-9-11 13:50 發表
Donut 只係1.6

2.0應該係Eclair

不過要做一部行Cortex A8 CPU既Andorid機真係咁難?


yes, u are right, thx !

TOP

我想問係唔係CUPMAKE 機的藍芽都唔識SEND .收 FILE功能!? 只限耳機?

見2部HTC都係禁.


唔知部MON CIQ 又會唔會禁

[ 本帖最後由 dickxdv 於 2009-9-11 14:33 編輯 ]

TOP

唔知可唔可以好似iphone咁2x touch 呢

TOP

原帖由 dickxdv 於 2009-9-11 14:33 發表
我想問係唔係CUPMAKE 機的藍芽都唔識SEND .收 FILE功能!? 只限耳機?

見2部HTC都係禁.


唔知部MON CIQ 又會唔會禁



要自己下載  BLUEX  軟件 先可以用 bt send file

TOP

http://translate.google.com/tran ... motorola-dext.shtml

prototype機 review

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-9-11 22:32 編輯 ]

TOP