f16 當前離線
進階會員
marcojr 當前離線
中級會員
TOP
原帖由 marcojr 於 2009-9-11 13:50 發表 Donut 只係1.6 2.0應該係Eclair 不過要做一部行Cortex A8 CPU既Andorid機真係咁難?
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
kceddie 當前離線
mkywong 當前離線
原帖由 dickxdv 於 2009-9-11 14:33 發表 我想問係唔係CUPMAKE 機的藍芽都唔識SEND .收 FILE功能!? 只限耳機? 見2部HTC都係禁. 唔知部MON CIQ 又會唔會禁