想出電話... 但心大心細..

N97 , IPHONE 3GS 定係HTC 好呢~ ?

諗左好耐... 但唔知邊部好玩D ~
預5千蚊左右啦XD

唔使諗, 一定係 iphone, 用過你會上癮, 會連佢的缺點都視若無睹

TOP

想多野玩,就IPHONE 3GS

TOP

重iphone
梗係出OMNIA 2啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

OMNIA 2  ?
大概幾錢 ? 有冇得睇下 ?

TOP

原帖由 必敗仁 於 2009-9-11 17:22 發表
想多野玩,就IPHONE 3GS

其實我遲D會買ITOUCH ... 所以IPHONE 未必會買XD
N97 會唔會唔好用呢 ?

TOP

N97唔好買, 唔多值
HTC hero 好似唔錯

TOP