用緊Ubuntu14.04 

我而家用緊Ubuntu14.04,應該出年停止SUPPORT, 我而家諗緊,停止SUPPORT後,是否繼續用14.04版本? 因為用開,懶既關係, 唔想upgrade 去15.04, 再去16.04, 而且怕中間出問題。

遲早都要面對嘅問題,
一係起個 vm 或者 secondary/external HHD/partition ... 試吓咪知有咩問題囉。

TOP

我而家用緊Ubuntu14.04,應該出年停止SUPPORT, 我而家諗緊,停止SUPPORT後,是否繼續用14. ...
bongbong3481 發表於 2018-12-13 17:42


我都係用緊14.04。
升唔升都無乜所謂。
反正我都只係用嚟上下EPC吹水多。

TOP

我上個月都重用緊Ubuntu14.04, 但太多野唔supoort要自己compile....
最後重新裝過18.04 LTS。。

我而家用緊Ubuntu14.04,應該出年停止SUPPORT, 我而家諗緊,停止SUPPORT後,是否繼續用14. ...
bongbong3481 發表於 2018-12-13 17:42

TOP

回覆 4# vichui


    其實用個最新既KERNEL得唔得呢?

TOP

未必啱你部腦

TOP

本帖最後由 chue 於 2018-12-14 10:13 編輯

不過我之前係 12.10 上 18.04 BY 部 ECS PC 仔,冇特別問題

但 UBUNTU 本身出 MON 方面好似好揀 MON,冇得自己 SET 解析度

TOP

回覆 7# chue

我記得可以改 解析度 , 好似喺設定度可以搵到 .
當然 , 如果你個 mon 太舊 , 完全唔 support 就另計 .

TOP

回覆 7# chue

有地方SETTING 解像度

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

KERNEL不是最大問題,
最大問題係冇近library的deb,
好多用開軟件的新version都要自己compile 一大堆source code..
而且我係由10.04一路upgrade上14.04,
由32bit upgrade去64bit, 由Non-raid upgrade去raid1
內部都玩到花哂,如果再up上去要16.04(一定唔會用) -> 18.04
所以直接重新安裝。。

回覆  vichui


    其實用個最新既KERNEL得唔得呢?
bongbong3481 發表於 2018-12-14 09:41

TOP