ericsanto 當前離線
中級會員
hkwtongme 當前離線
進階會員
TOP
Iver1999 當前離線
killercheung 當前離線
bobopig 當前離線
特級會員
其實10.5果部係咪都可以用到Apple果支筆畫畫? 先幾日去Apple Store 試玩,最大果部iPad pro 開App 畫畫無 ... ericsanto 發表於 2017-7-3 08:50
你試另一部機,亙相 syn 左未? 而家唔係普通筆,一野畫落去就得。 要 active,要對應 via HKEPC Reade ... bobopig 發表於 2017-7-4 00:08
我兩部都有,完全可以用,完全無分別。 同埋如果支筆無電,你試第部都係無用,應該換支有電嘅筆再試,同埋c ... hkwtongme 發表於 2017-7-3 11:18