kaede527 當前離線
初級會員
rhino 當前在線
進階會員
今日見有得更新IOS 11 BETA 就手多試下 更新完見到畫面下面APP捷徑 長期定左喺度 禁唔到下面的野 除左 ... kaede527 發表於 2017-6-27 16:59
TOP
HeyMen 當前離線
中級會員
keithfc 當前離線
hkwtongme 當前離線
之前iphone上過iso 11 beta, 食電食到痴線, 之後rollback返去10.3.2萛 HeyMen 發表於 2017-6-27 23:37
wing1234 當前離線
每次iOS更新完頭一日都會食電多咗同有機會lag,但到第二日就會正常返,機越快就呢個過程會短啲,今 ... hkwtongme 發表於 2017-7-2 20:59
點解我iphone 無ios 11 beta? 得ipad 先有 via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 ... wing1234 發表於 2017-7-3 12:48
hugo0312 當前離線