忠仔 當前離線
中級會員
Cartesius 當前離線
進階會員
TOP
kinghung 當前離線
2千幾蚊抵玩嘅 不過4:3 + 單邊雙喇叭 睇片未必太爽 副機係 6s plus 但主機用緊乜? 如果係android又覺得ok ... Cartesius 發表於 2020-9-21 15:23
回覆 Cartesius 你講完~我先知個mon 比例係4:3 我未試過用iPad~ 你話4:3比例睇片未必太爽? 個mon拉直左 ... 忠仔 發表於 2020-9-22 05:01 AM
回覆 Cartesius 你說完~我就看了別人開箱文之類的~ 真的是有大黑邊~ 打消整個諗頭~ ... 忠仔 發表於 2020-9-22 08:35 AM
pc1668 當前離線
特級會員