有無人為左尖端科技Widget而上ios14但試唔夠10分鐘就失望而回

本帖最後由 ken654 於 2020-9-19 14:50 編輯

之後仲要花多20分鐘排返好原先既icon位置..
之後仲發現個reminder個layout無之前咁訓眼..
天呀..我唔駛走向朝流既尖端...俾返ios 12我呀.

用iphone又點會想用Widget
係Apple 想做到人有我有啫,我就唔會用Widget

TOP