[Docking] 邊隻硬碟盒,好用,最重要吾易壞??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

見師兄買開硬盤盒,借個位討論多個問題,廢事開太多POST
外置hdd盒容量限制問題?

之前我都有上淘記留意 2至 4BAY 3.5吋外置硬碟盒,好多都注明支持最大 XTB 硬盤,我諗廠家寫得出黎係有原因。
而之前另一位師兄的討論POST都唔確定,最大支持2TB的硬盤盒,割兩個1TB既partition認唔認到,或者可以照用。
個人感覺硬盤盒Sata轉USB 2.0/3.0芯片應該有限制左最大容量,而假設係成立既話;

用非Raid帶 ESATA 既硬碟盒係唔係最好用?因為 ESATA 基本 = Sata,感覺就係 內置Sata + 外置DC電源硬碟抽取盒咁用。
如果USB用唔到,駁番 ESATA to SATA去底板一樣用到,咁使用壽命會長左D。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hkjake 於 2016-11-10 12:26 編輯

回覆 6# Kennn


    Thanks Ching
回應(3)我表達得唔好,因為貪平好多時都想係度收二手舊Docking用,但舊款官網都講明最多用500G至1,2TB左右,想試下Esata可唔可以跳過到(1)既限制,咁換大HDD都可用,可使用壽命長D,不過師兄講左(5)已經打消左我個念頭

回應(1)(2)(4): 我都係放相或文件用USB2.0對我影響都唔大,就算用Raid 0 個人感覺傳統HDD都用唔盡帶寬。HDD Benchmark Seq雖然有150MB左右,但實際使用USB2.0 10~20MB/s速度都接受到,可能係我要求低,其他師兄轉片/NAS/串流果D需求應該大好多要3.0先夠

TOP