M8SE版來襲

有冇人入貨?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# 的帖子

增加3G功能
不過唔知係WCDMA定TD-SCDMA

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 4# 的帖子

都未正式推出
而家預訂咋

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冇左個音樂掣喎 , MEIZU 都認為冇人會用來聽音樂 ,
咁又係,音質剛剛好而己 , 但係都好過SE果D所謂WALKMAN機,
要睇下係咪真係改良得咁好先 , 因為香港用, 我自己果部都仲未出過
信號問題 , 返而拒話SE版線路優化過 , 會比舊機省電 , 待機時間長D,
如果係真 , 呢點比較吸引我 ,  但係擙機要親自上去一次 , 仲要睇你部機
的情況要加$100~$300 , 對返人仔同車錢同時間 , 可能未必值得咁做,
點都好, 要睇下新UI效果先 , 唔好用就直頭放棄M8算數

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-9-20 16:35 發表
增加3G功能
不過唔知係WCDMA定TD-SCDMA

呢部唔係3G

TOP

SE 都未用新 UI ........... JW

TOP