odiepooky 當前離線
進階會員
ngokyau 當前離線
中級會員
TOP
adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
desmanwong 當前離線
pakchi70 當前離線
zetalau 當前離線
原帖由 pakchi70 於 2009-9-19 14:08 發表 不過呢 我就比較鐘意htc touch flo介面 唔知三星介面如何
.原帖由 odiepooky 於 2009-9-19 12:52 發表 我都係用緊HD, 不過見衛x 加 1$1929 可以 trade-in, 所以身.......