m8保養問題

我部m8個touch mon壞左
如果攞返上去大陸代理整,太約要幾耐左右

建議你拎去換
因佢出改良版了

整你預2星期

TOP

改版出了嗎?要換加幾錢?

TOP

我上佢個網方討論區好似壞mon一年即換機
有冇巴打試過?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 HKEPC.DT 於 2009-9-17 19:34 發表

總之你上去加錢換機一定換比你,只是換機唔換副件同box
ps:記得帶保修卡,有先換到,沒映沒單都得

MON有壞既話錢都唔駛加

TOP

多謝各位Ching
換左部機了

TOP