jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
alancck 當前離線
發覺XY軸的電機發出的聲音, 一個大一個小.. 是否有分淨音電機? jerrychan0610 發表於 2017/4/9 15:08
TOP
bam1a 當前離線
ma_hty 當前離線
野鴿愛俯衝
另一種方案係用64 microstep以上嘅摩打驅動 但問題會變成扭力不足(只要你係部機傳統XYZ應該冇乜太大機會考 ... bam1a 發表於 2017-4-9 15:34
C兄意思係無分靜音電機? 但我的2個電機發出的聲有大有細. jerrychan0610 發表於 2017-4-9 16:32
用更多細分,步進電機會較靜是真。為何更多細分會 扭力不足 和 "LAG"? "LAG" 指啥嘛,不明,如果是指 ... ma_hty 發表於 10/4/2017 14:04
應該同你嗰系統夠唔夠潤滑,速度,電流大小,如果你想靜啲,外加嗰亞加力膠箱,會靜好多 ... alancck 發表於 2017/4/9 15:23