有有人用緊 taobao 果d胎壓監測器?

無線果d
百幾二百
準嗎?

無線果d
百幾二百
準嗎?
$foo 發表於 2020-8-5 17:27

有,100樓下,幾準。

TOP

小心入面粒鋰電會脹

TOP

有, 算準....插車充睇數字果隻(裡面無電).... 放軚咀果粒鋰電係鈕型電池應該唔怕脹掛....

TOP

小心入面粒鋰電會脹
NOPSS 發表於 2020-8-5 20:38


粒電脹會導致爆軚或漏氣嗎

TOP

前後用過5/6套, 由5/600用到唔洗100.
未試過漏氣, 不過D電幾個月就要換, 基本上架車無內置的話我一定會用

TOP

用緊OK算準, 如果太咀沒電是不是沒得換電,要整套換?

TOP

內置式會比較準,但裝拆或換電時就麻煩要拆軚.
外置裝喉咀款裝拆得唔好或太大力可能會整爛喉咀搞到漏氣
我主力都唔係睇數字夠唔夠,係睇每條個分別大唔大,一般都可以自己較高低報警值
以前試過行緊高速突然跌到無氣,好在有sensor 因為真係感覺唔到,停車一睇先知條軚劏到扁哂

TOP

內置式裝一次要幾錢?

TOP

本帖最後由 Golfzilla 於 2020-8-6 15:30 編輯

2015 年用太陽能外置式679人仔, 3年幾後有一個壞左, 配一粒要120人仔, 買過一套新款199. 用左就快2年都未有事.

我架車都有被動式胎壓監測, 但要行車一段時間先知.  用主動式開車幾秒鐘未出停車場就知道, 可以自己打番氣, 慢慢開車去處理.

TOP