小童單車Brake調覺問題

本帖最後由 Monet90 於 2014-8-20 16:29 編輯

剛買了部小童單車,阿仔踏時要好用力,原來發現BRAKE太貼車轆,請教各位CHING點樣可以將個BRAKE兩邊放開少少? 謝謝

Brake (2).jpg
2014-08-19_231610.jpg
] Brake (1).jpg

本帖最後由 yuettoi 於 2014-8-19 23:32 編輯

或者是拍攝角度問題, 看來是右邊brake pad太貼鈴.

https://www.youtube.com/watch?fe ... e&v=mGgidUE8drE

TOP

放wire 慢慢調

TOP

或者是拍攝角度問題, 看來是右邊brake pad太貼鈴.
yuettoi 發表於 2014-8-19 23:30


我都覺得係, 請問可以點樣調?

TOP

鬆右邊搖臂螺絲, 每次半圈.
有需要可調整左邊搖臂螺絲以配合.

1408192313265fc7822e097b52.jpg

TOP

鬆右邊搖臂螺絲, 每次半圈.
有需要可調整左邊搖臂螺絲以配合.
yuettoi 發表於 2014-8-20 13:39


謝謝ching, 今晚回家試下先

TOP