新手問: Dahon 060

本帖最後由 PzrrL 於 2014-7-27 02:54 編輯

新手我岩岩買左部dahon 060
參考過http://www.hkepc.com/forum/redir ... 81&pid=30761758

但係有d問題唔係好明,希望大家可以解答下小弟

請問換坐位係咪就要換埋坐通?
各位c兄通常係邊到買開呢類野?
新車有冇d咩要做?(eg要換野?tune野?其實我唔係好識)
咩係鬆hub?
如果要計個車輪大小係計外徑定內徑?
其實我想要roadbike果種車輪, 果d叫咩同埋大約幾錢?有冇好介紹?
個brake前面太易brake,後面又冇咁緊, 可以點較?
有冇話要定期保養果d?可以點做?
咩係直插式?

感謝!

請問換坐位係咪就要換埋坐通? -- 不必
各位c兄通常係邊到買開呢類野? -- 淘 or 本地二手
新車有冇d咩要做?(eg要換野?tune野?其實我唔係好識) -- 最好換 brake 制膠, 原廠膠下雨情況是廢的
咩係鬆hub? -- 係指用薄板手調鬆花鼓內走珠啤呤使其運作更暢順,
如果要計個車輪大小係計外徑定內徑? -- 060 係 20寸, 標準的406 size
其實我想要roadbike果種車輪, 果d叫咩同埋大約幾錢?有冇好介紹? -- 指似 roadbike 既刀軨還是碳軨,
視乎你budget, 如果換似 roadbike 既幼軚 , 前後連內軚也不貴 , 可換1.35

個brake前面太易brake,後面又冇咁緊, 可以點較? -- 先調剎把上微調螺絲, 或者調 v brake上那顆鎖住剎線的內六角螺絲
有冇話要定期保養果d?可以點做? -- 抹車,抹走舊鏈油上新鏈油,輪軚充滿氣
咩係直插式? -- 指尾勾,車架固定後輪的設計,

TOP

請問換坐位係咪就要換埋坐通?
>唔係
各位c兄通常係邊到買開呢類野?
>淘寶, 單車鋪
新車有冇d咩要做?(eg要換野?tune野?其實我唔係好識)
>試下brake, 波準唔準
咩係鬆hub?
>唔識
如果要計個車輪大小係計外徑定內徑?
>用係碼錶的話, 計外徑.
其實我想要roadbike果種車輪, 果d叫咩同埋大約幾錢?有冇好介紹?
>我估你講刀鈴, 我唔知價錢, 淨係知幾貴下.
個brake前面太易brake,後面又冇咁緊, 可以點較?
>v剎上面有口螺絲可以校.
有冇話要定期保養果d?可以點做?
>定期用抺車, 落鏈油.
咩係直插式?
>唔識

TOP

請問換坐位係咪就要換埋坐通?
>不是 但060原裝比較短
各位c兄通常係邊到買開呢類野?
>fb單車鋪
新車有冇d咩要做?(eg要換野?tune野?其實我唔係好識)
咩係鬆hub?
>鬆hub有小小煩 因為060本來的hub太緊 但060的低價hub好難精準地tube好
工具都要一百蚊左右
如果要計個車輪大小係計外徑定內徑?
>計係直徑 都係satndard
其實我想要roadbike果種車輪, 果d叫咩同埋大約幾錢?有冇好介紹?
>基本上060唔好換軨 060係6速  你一換軨要換波腳 飛輪 指撥
而一般人換sp8軨最大問題係060支叉係向後
係有機會大力搖車有機會成副後軨向後
個brake前面太易brake,後面又冇咁緊, 可以點較?
>收wire
有冇話要定期保養果d?可以點做?
check下break 同摺扣
咩係直插式?
>估計係後叉

TOP

回覆 2# po3117

回覆 3# BillyKo    

回覆 4# rx78_nt-1

brake 制膠係?

剎把上微調螺絲係咪下圖中間果個?


姐係原裝既坐通都可以用到sp8座位?

唔該曬咁多位c兄,但我今日試下嫁車覺得好似有d怪聲, 可唔可以幫手聽下有冇問題?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/37358694/Bike/Bike.mp3
https://dl.dropboxusercontent.com/u/37358694/Bike/Bike%202.mp3

TOP

回覆 5# PzrrL


    銀色果粒先係

TOP

brake.JPG

制膠

TOP

回覆 7# rx78_nt-1


oic唔該曬, 我落雨都應該唔踩所以都唔洗換, 但係我想請問大家覺唔覺得我部車有怪聲?下link為聲
https://dl.dropboxusercontent.com/u/37358694/Bike/Bike.mp3
https://dl.dropboxusercontent.com/u/37358694/Bike/Bike%202.mp3

TOP

聽聲未能評估

如果你來沙田可以幫你睇下

TOP

直插式係咪講緊後面個波腳勾對上?
成車點換件都好~輪組千萬不可以用快拆桿!

TOP