[操作疑難] 無極調光暗LED燈泡

本帖最後由 hyiu00 於 2024-8-17 09:08 編輯

如果想把調光暗掣裝在牆上的86盒上面,而不是用遙控器,應該用哪一種制式,和買哪一種燈膽?如果用舊式鎢絲燈膽用的調光暗制,飛利浦的LED燈泡則非常貴,而且只有黃色,沒有白色,但又好似沒有其他太多選擇,有冇師兄用過其他品牌可以推介一下?

即係固定式遙控....

TOP

這樣就要買WiFi燈頭加燈膽,但變高了唔夠位安裝。
回覆 2# lawrencelau1

TOP

最終去淘寶,很多雜牌子都有出,很多選擇,都比飛XX便宜幾倍,買了兩個試試。但好奇怪,Amazon 則有飛XX出110V的E26,而且好便宜。

TOP

買過呢隻 5W 暖黃, 舊式光暗掣正常可用,用左超過2年半, 但顏色偏綠
【淘宝】限时淘金币抵0.4元 https://m.tb.cn/h.gOm3KiqMFb2EyYG?tk=uyAd345LQvB CZ8908 「kodect可调光LED灯泡超亮无极可控硅台灯床头落地灯智能家居E27螺」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开

TOP

這間我都有考慮,但最終買了創意led工作室,因更平。有些評論話這種燈泡會在某個光暗度閃爍,你有沒有這個問題?
回覆 5# fundive

TOP

這間我都有考慮,但最終買了創意led工作室,因更平。有些評論話這種燈泡會在某個光暗度閃爍,你有沒有這個 ...
hyiu00 發表於 2024-8-19 12:31


最暗有少少閃, 去到30%或以上已經好穩定

TOP

本帖最後由 joepgm4 於 2024-8-26 08:25 編輯


呢d應該可以....五金鋪買你同佢講得啦...網購就可調光暗制一定搜到  我當抽氣開關用  滿速大嘈...
我係220v 直入....唔知你幾v   都用咩燈
220慳電膽   本身有86開關制係牆嫁啦,,,換只光暗制,,,好似我圖果樣就得啦....慳電膽有d調唔到..你買果時問下....本身220比電就咁得啦....其他供電方法  就問問其他大佬....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP