防火牆由Netgate轉玩軟路由, 有幾個問題想請教

買左呢部
https://detail.tmall.com/item.ht ... =5919063%3A33030646
有幾個問題想請教各位師兄:
1.由於用開pfsense set好哂各種IP mapping, NAT, VPN server等等, 唔捨得無哂D config,想知係咪backup個度export config, 然後新機import返就ok?
2.想自己配個火牛,買個12V5A會有問題嗎? 搵唔到相關資料
3.呢部機就咁直裝pfsesne會唔會浪費效能, 有D想玩埋其他VM或docker.

謝謝

1.backup記得係import 備份恢復 果份 BACKUP....唔好搞錯 ACB ...不過BACKUP埋ACB冇死....(帶定頭盔....我都係做過2次IMPORT...印象係咁)

2.msg-h2500er120-030b0-gb 我朋友之前幫我買左24隻呢個型號火牛...12V 2.5A N5105 / N95 / N100 沒問題

3.我個人會落ESXI / PVE 之後自己再裝要用既系統

屋企自用N5105 32G RAM  / PVE / OPNSENE (TAILSCALE / WG) / DSM (DOCKER) / 愛快 (SDWAN) 同飛線

TOP

1.backup記得係import 備份恢復 果份 BACKUP....唔好搞錯 ACB ...不過BACKUP埋ACB冇死....(帶定頭盔....我 ...
口o口 發表於 2024-9-29 00:36

謝謝你的回覆🙏

另外想問OPNSense有和愛快 (SDWAN) 會共用同一個WAN port嗎?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

1.backup記得係import 備份恢復 果份 BACKUP....唔好搞錯 ACB ...不過BACKUP埋ACB冇死....(帶定頭盔....我 ...
口o口 發表於 2024-9-28 16:36



    記得pfsense/opnsense如果響PVE/VM一定會有效能損失,仲有i226好似唔support vm/pve,無PCI-SIG* SR-IOV PVE no hardware offload,所以我唔建議用家響vm上行pfsense/opnsense

TOP

記得pfsense/opnsense如果響PVE/VM一定會有效能損失,仲有i226好似唔support vm/pve,無PCI-SIG* SR-I ...
raywan 發表於 2024-9-29 13:31



多謝師兄既資訊,原來 i226又係無support PVE,咁真係要認真考慮
我知道pfsense ce去到2.7之後先開始有driver support i226, 之前D人用過都係好唔穩定的

TOP

多謝師兄既資訊,原來 i226又係無support PVE,咁真係要認真考慮
我知道pfsense ce去到2.7之後先開始有dri ...
工程從業員 發表於 2024-9-29 14:30



    ×pfSense 已檢測到當機報告或編程錯誤。 點擊 這裡 獲取更多信息。

最憎就係見到呢句係頭頂.....見到一定係REBOOT過-0-

TOP

多謝師兄既資訊,原來 i226又係無support PVE,咁真係要認真考慮
我知道pfsense ce去到2.7之後先開始有dri ...
工程從業員 發表於 2024-9-29 06:30



    我都係由pfsense 2.6轉左去opnsense都係為左i226,用左pfsense差不多十幾年,都忍痛轉去opnsense,主要原因都係一年先得一個update,opnsense一個月都有2個update,又多package玩,好多pfsense用家呢幾年都轉左去opnsense community

TOP