今日裝左雞寶

師傅裝左九個字
做左ofca test 速度不錯

另外申請時選擇安裝費現金比
不過師傅冇收
同埋張單寫明冇收錢

>>不過師傅冇收

Free。。。。。

TOP

>>不過師傅冇收

Free。。。。。
ccc123 發表於 2024-9-23 18:11



    安裝費講左第十幾個月會退返,每個月退五十

佢應該到時唔使退吧

TOP

係咪裝光纖?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 pbodq 於 2024-9-23 18:23 編輯

回覆 1# 愚樂無窮


1.收左安裝費後, 第十個月退返
2.唔收安裝費, 退都唔使退

兩回事wor, 唔同policies, 淨計利息都唔同
i-cable咁好死? 六月同我裝時, 無咁好服侍

當日叫佢同我做OFCA都唔肯跑, 話無帶Windows (我無準備部機畀佢)
你係提供器材畀佢test?還是佢帶上身?

TOP

回覆  愚樂無窮


1.收左安裝費後, 第十個月退返
2.唔收安裝費, 退都唔使退

兩回事wor, 唔同policies, 淨 ...
pbodq 發表於 2024-9-23 18:21


咁佢冇收安裝費,到時唔使佢退,
冇理由要人做蝕錢生意

佢插我條線落我router
見佢上到網就放佢走,佢冇機的

我自己有電腦做test
9xx冇問題

TOP

係咪裝光纖?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
chingkit 發表於 2024-9-23 18:20



    係

非光纖我唔裝
用返HKBN算

TOP

估計:有線應該會出單俾你。

每間公司嘅做法,都會有啲唔同。

例如我最近新裝 cmhk,
網上申請,就會有 $300 超市禮券,
但就一定要用留信用卡資料,每個月自動扣款,
或經銀行戶口做自動轉帳。

我唔想咁被動,結果去咗門市申請,無 coupons,但就可以每個月現金付款。
不過,佢公司規定,第一個月,一定要去門市俾錢,之後先可以用電子支付/便利店付現。

TOP

估計:有線應該會出單俾你。

每間公司嘅做法,都會有啲唔同。

例如我最近新裝 cmhk,
網上申請,就會有 $ ...
teasee 發表於 2024-9-23 21:01



唔出奇架
不過用左人地服務比錢係啱的
再者師傅打份工
更加冇理由要對方蝕
不過師傅又有啲怪
係張單寫明冇收錢
其實佢係知定唔知呢

TOP

唔出奇架
不過用左人地服務比錢係啱的
再者師傅打份工
更加冇理由要對方蝕
不過師傅又有啲怪
係張單寫明 ...
愚樂無窮 發表於 2024-9-23 14:42


收左錢都唔係比佢,佢唔想收係先正常
收現金仲要幫你轉交帳務部, 佢唔收即係等公司另外出單或扣數同你收
一定唔會白做,你放心

TOP