HTC Hero

我想問hero係咪要crack左先裝到software? 好似i-phone咁?
仲有唔知係咪部機有問題, 係屋企用wifi上網, 成日都load唔到...
話網頁不存在......好在頭7未過....

唔洗crack

TOP

上面出左WIFI ICON未呀..
我都係咁架..開左WIFI要成分鐘先連到==
喺SETTING入面睇到.."已記憶..不在範圍.."
反而我IPOD TOUCH 一開就連到

TOP

開左wifi 個icon 啦. connect 埋tim.
等左幾個字未都上唔到website. 連到個陣 轉個頭又disconnect.
跟住好啦...試吓係部pc打開張sd卞啦又開唔到...

[ 本帖最後由 ChanG 於 2009-9-25 13:29 編輯 ]

TOP

原帖由 ChanG 於 2009-9-25 13:11 發表
開左wifi 個icon 啦. connect 埋tim.
等左幾個字未都上唔到website. 連到個陣 轉個頭又disconnect.
跟住好啦...試吓係部pc打開張sd卞啦又開唔到...

same same
成日有signal 但連唔到任何野
尋晚有段時間gmail 直頭connect 唔到 (不過應該係google 有問題)

加陣用3 快過 wifi (Sad but true)
真係要諗下轉無限plan 喇

TOP

我用Hero連wifi,又快過坐我隔離個用iphone既同事喎~

TOP

原帖由 Maya 於 2009-9-25 14:32 發表
我用Hero連wifi,又快過坐我隔離個用iphone既同事喎~



我調返轉i-phone 上網快過hero

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 飛機信 於 2009-9-25 15:11 發表




E家賣幾錢呢HERO

4390 ~ 4500a
不過我覺得lei 部野好快跌價
名不乎實~只係值3千尾~~

magic 都好快做到hero ga 野
兩部機spec差唔多一樣咁濟
我等下moto 先

TOP

我今日出佐部啦,買佐4498蚊!

TOP