ChanG 當前離線
初級會員
Esquire 當前離線
永遠 Kat Kat
特級會員
TOP
peterliu 當前離線
中級會員
wongja 當前離線
進階會員
原帖由 ChanG 於 2009-9-25 13:11 發表 開左wifi 個icon 啦. connect 埋tim. 等左幾個字未都上唔到website. 連到個陣 轉個頭又disconnect. 跟住好啦...試吓係部pc打開張sd卞啦又開唔到...
Maya 當前離線
原帖由 Maya 於 2009-9-25 14:32 發表 我用Hero連wifi,又快過坐我隔離個用iphone既同事喎~
飛機信 當前離線
Banned
elmo3 當前離線
原帖由 飛機信 於 2009-9-25 15:11 發表 E家賣幾錢呢HERO
seiect625 當前離線