回覆 Super169
我冇機响手,唔知有冇點你。不過冇乜理由平台會細過LCD。
題外話, 屎記用腳架雲台做調平, ...
ustkl 發表於 2017-5-29 12:19 
我之前隻豬, 就係用四粒螺絲, 真心覺得呢個設計好唔方便.
首先, 我唔係好明, 點解要另外調高低, 呢樣用 Z 軸決定會更加好, 可惜 FDM 無得自己 tune Z 0, 而 屎 用距離感應限位去設定 Z 軸, 我反而覺得仲簡單. 其實, 如果可以用軟件控仲好, 自已用數字去設定 Z offset.
另外就係調節既時候, 如果用四粒螺絲, 本來只係想升高少少, 就要四粒同步去 tune, 否則本來調好左既水平又變左. 又或者有時只係想調水平, 幾粒轉轉下, Z 高度又變左. 家陣用萬向, 固定左 Z 高度, 專心調水平, 感覺更好, 而且亦都易好多, 好多, 應該係好很多至真.
如果可以用萬向去調水平, 用家可以輸入 Z offset 去調 Z 0 就最好了. 家陣用扭螺絲, 高高低低憑感覺, 輸入數字去微調會準好多. 有乜事 fallback 都易D, 家陣螺完四分一, 再反方向四分一, 都未必係去番同一個位. |