屎記咁樣 set 平台, 會唔會有危險

本帖最後由 Super169 於 2017-5-28 23:55 編輯

屎記新出左 X-cube平台调节视频

今次唔用紙仔去度高度去 set Z0, 用步進掉步既原理去度 Z0.
2:24 - 教人收高感應螺絲等佢可以唔停咁下降, 然後直接按 home, 聽到步進掉步 既聲音就去 set 螺絲高度, 咁樣設定 Z0.

係咪即係話佢隻步進唔係好大力, 好易比野卡住就掉步?
就算係咁, 會唔會對 LCD 好大壓力?
萬一隻步進夠勁, 咪會直接壓爆 LCD?

如果 OK 既, 咁樣 tune 又簡單易好多, 唔駛靠個人既感覺.

理論上打印平台應大過LCD 少少。壓落去會俾LCD 邊框頂住, 應唔會頂爆LCD。不過平台仲有野就有D危險。

TOP

理論上打印平台應大過LCD 少少。壓落去會俾LCD 邊框頂住, 應唔會頂爆LCD。不過平台仲有野就有D危險。 ...
ustkl 發表於 2017-5-29 11:53


咁即係只要清乾淨 LCD 上面無野, 用呢個方法都安全?
係就簡單好多, 攝紙仔點至叫 fit, 真係好難有絕對既準則.  由得部機自己壓實, 就可以人人都差唔多.

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2017-5-29 12:41 編輯

回覆 3# Super169

我冇機响手,唔知有冇點你。不過冇乜理由平台會細過LCD。

題外話, 屎記用腳架雲台做調平, 可謂好睇唔好食。佢只係可以調角度, 不可以調高度。返而MM新機(其實好多機)都用緊嘅四口螺絲固定法, 調平仲方便D。

TOP

本帖最後由 Offer 於 2017-5-29 15:25 編輯
回覆  Super169

我冇機响手,唔知有冇點你。不過冇乜理由平台會細過LCD。

題外話, 屎記用腳架雲台做調平, ...
ustkl 發表於 2017-5-29 12:19


用四口螺丝的设計只能調一个軸,例如调到X軸,Y軸仍是不能調

TOP

回覆  Super169

我冇機响手,唔知有冇點你。不過冇乜理由平台會細過LCD。

題外話, 屎記用腳架雲台做調平, ...
ustkl 發表於 2017-5-29 12:19



我之前隻豬, 就係用四粒螺絲, 真心覺得呢個設計好唔方便.

首先, 我唔係好明, 點解要另外調高低, 呢樣用 Z 軸決定會更加好, 可惜 FDM 無得自己 tune Z 0, 而 屎 用距離感應限位去設定 Z 軸, 我反而覺得仲簡單.  其實, 如果可以用軟件控仲好,  自已用數字去設定 Z offset.

另外就係調節既時候, 如果用四粒螺絲, 本來只係想升高少少, 就要四粒同步去 tune, 否則本來調好左既水平又變左.   又或者有時只係想調水平, 幾粒轉轉下, Z 高度又變左.  家陣用萬向, 固定左 Z 高度, 專心調水平, 感覺更好, 而且亦都易好多, 好多, 應該係好很多至真.

如果可以用萬向去調水平, 用家可以輸入 Z offset 去調 Z 0 就最好了.  家陣用扭螺絲, 高高低低憑感覺, 輸入數字去微調會準好多.  有乜事 fallback 都易D, 家陣螺完四分一, 再反方向四分一, 都未必係去番同一個位.

TOP

用四口螺絲的。只要粗略設定Z endstop,  放張80gm 紙上料盤底。全鬆四口螺絲,Home Z. 把平臺貼住盤底,上返實四口螺絲就完成了。

至於版主大所說的調XY,可能是平臺的旋轉。這對打印冇乜影響,有冇得調冇所謂。

TOP

我個萬向死左,而家部機擺響度食塵,堅好睇唔好駛.

TOP

我個萬向死左,而家部機擺響度食塵,堅好睇唔好駛.
marcowing 發表於 2017-5-29 18:09



好似另一個 post, 有 ching 買番個萬向用緊了.  你都配番喇, 總好過浪費左部機.

TOP

我個萬向死左,而家部機擺響度食塵,堅好睇唔好駛.
marcowing 發表於 2017-5-29 18:09


   
喺手把手post 819有萬向頭條link

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP