求助 UV LCD光敏3D Printer Z軸電路板損壞,無法home機

本帖最後由 rexcheng2000 於 2017-5-28 09:49 編輯

昨天改機、在帶電測試時一不小心接錯線、引至Z軸限位器連接的小電路板上一零件燒壞了,但之前沒有拍照作記錄,請問有無Ching能提供照片或知道這是什麼零件? 2.jpg

Q1.jpg

我多你一條跳線

TOP

本帖最後由 rexcheng2000 於 2017-5-28 18:07 編輯

謝謝,你的板與我的看來不一樣!

TOP

本帖最後由 Super169 於 2017-5-28 18:26 編輯
我多你一條跳線
necbbc 發表於 2017-5-28 14:14


無意中比你發現, 原來團購既機都最少有兩個版本.
條飛線應該係後加, 其他佈局都有好大分別.
樓主排 71, 應該係新版果批, 同你差左幾批 (應該差左一兩個星期發貨), 就果批可能玻璃都已經換左.
最短時間有兩個版本, 睇黎, 出第一批果陣, 已經做緊第二個版本了.

TOP

回覆 4# Super169


    咁短時間已有改板,仲連底板也要作改動。真係無言

TOP

回覆  Super169


    咁短時間已有改板,仲連底板也要作改動。真係無言 ...
necbbc 發表於 2017-5-29 10:20


其實玩得新機, 做白老鼠我係預左架喇.
佢地肯去改善係好事, 只不過同一批訂既機都有兩個版本, 有D接舊貨甚至有缺憾既感覺, 唔係咁好.

但最唔好係, 買完之後, 好似音訊全無咁, 無哂新消息.   
有唔同既方案, 大家一齊研究下, 都無壞.  用家有時可以幫手試到唔同既野, 更有助於開發研究.
無乜砌機能力既, 咪好似我咁, 等人試好哂至攪, 起碼知道有個方向.
有能力既, 你唔同佢講, 佢都會自己亂黎試, 由用家自己去亂撞, 結果可能仲衰.  

其實唔需要話怕用家攪唔掂易出事, 做得白老鼠就預左試野.
做白老鼠試野, 總好過比人當係死老鼠, 自生自滅.

TOP

大家有乜问题同我们或者offer沟通就得了,我们都会处理的。

TOP

Hi,
我剛拆開部機, 接Sensor 塊板仔都係有飛線既. 與necbbc 兄的一樣.

TOP