[玩命] 由Ridley車架換公模架 [已更新]

本帖最後由 keiya345 於 2014-9-7 18:02 編輯

如題...
本身踩緊Ridley Fenix, 不過真係大左兩個碼
勉強踩到不過唔夠舒服



而近日又身痕...  所以訂個之前想試但無買既公模架 - 066

而今日終於收到個架, 當然係有個大箱.. 但為免會話廣告, 所以淨PO架




--------------------------------------------------------------------------------------------------------

由於個車架係BSA軸, 而我個餅係BB386...
所以迫住買呢隻貴到喊既BB


直接PO全車吧


DROPBAR同頸用返舊野, 大大話話都用左2年有多


餅就緊係FORCE22 BB386


本來想買普通鋼珠版.. 不過周圍都無, 唯有用陶瓷版..


線殼就用左粉紅色



呢張SEAT唔錯, 算好坐同輕


最後緊係上一上磅, 16磅.01安士


側邊影返張

本帖最後由 eriklam9999 於 2014-8-29 18:04 編輯

乜野係公模架??

TOP

回覆 2# eriklam9999


    會唔會係淘寶嗰D冇嘜頭碳架?

TOP

一直在玩命....

講笑的,不過我覺得分別不會太大,或者是downgrade 了
要睇下買的quality 係點

TOP

回覆 4# marcojr
分別最大就係個架變細...HAHA
宜家踩緊上管525太長了...
所以換架505上管既

TOP

回復 5 #keiya345

換個短鵝頸唔得??

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 6# thor330
已經係用緊70mm頸啦..

TOP

等報告 如果品質可以真係性價比一流

TOP

回覆 8# franklee006
我都係抱住嘗新既態度咋

TOP

本帖最後由 thor330 於 2014-8-30 14:09 編輯

I mean this

http://postimg.org/image/lxhpsm6k9/

TOP