本帖最後由 keiya345 於 2014-9-7 18:02 編輯
如題...
本身踩緊Ridley Fenix, 不過真係大左兩個碼
勉強踩到不過唔夠舒服

而近日又身痕... 所以訂個之前想試但無買既公模架 - 066
而今日終於收到個架, 當然係有個大箱.. 但為免會話廣告, 所以淨PO架


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
由於個車架係BSA軸, 而我個餅係BB386...
所以迫住買呢隻貴到喊既BB

直接PO全車吧

DROPBAR同頸用返舊野, 大大話話都用左2年有多

餅就緊係FORCE22 BB386

本來想買普通鋼珠版.. 不過周圍都無, 唯有用陶瓷版..

線殼就用左粉紅色


呢張SEAT唔錯, 算好坐同輕

最後緊係上一上磅, 16磅.01安士

側邊影返張
 |