[好火]頭先係屯門差少少比衝燈單車撞死

頭先(14年8月27日)約晚上11時45分。我在屯門青善遊樂場對出過馬路(向元朗方向車線),當時行人燈是綠燈,忽然聽到有少少聲,然後本能地向前快行半步,同時就有三架單車在我身後察身而過,和我最近時距離不足30cm。

當時馬路既車用交通燈係紅燈,所以好明顯果三架單車係衝紅燈,仲要係全速。仲有,當時三架單車完全冇亮燈,只可以話冇發生意外只係好彩。

如果你睇到呢編文,我嚴重警告你,如果再比我見到你衝燈,我一定搵野撞停你然後報警。我希望你呢種敗類只係單車友中既少數。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

cam到用時方恨冇

TOP

河田輕鐵站都好危險

TOP

我住龍門居, 都好多單車, 啲管理員又唔理

TOP

『搵嘢撞停人...』
如果話衝燈係不顧安全, 造成意外...
你咁做就係明知危險, 蓄意, 毫不意外 =___=
如果你 ...
fai420 發表於 2014-8-28 11:58



    好難證明佢係蓄意, 上法庭大可以講當時好驚, 自然反應搵個書包擋住自己

就算拍埋片, 你雙手推個書包出去擋低佢都係無事, 佢沖燈, 你保護自己, 點都單車友衰

衝燈唔守法既就實唔岩, 唔好怪人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢個係現實

TOP

乜家陣諗嘢咁邪惡架咩~
唔係唔犯法就得架嘛? 就算人地有錯...都唔代表你可以整返人=__=
究竟係我太天真 ...
fai420 發表於 2014-8-28 15:41


師兄,呢件事係有人唔自律引起。樓主只係建議用正常記錄然後交俾警方或公衆處理。有咩邪惡可言?唔通要搞到出事之後又去鬧差佬唔做野先係正義?

TOP