[開箱] 平玩TTL閃光燈,斯丹德DF800 II 開箱

本帖最後由 hk133 於 2019-4-25 15:35 編輯

之前有問過呢度嘅CHing買咩閃光燈好,(我終於意識到凈係用補光燈係唔得
差啲就因為貪平就買咗冇TTL嘅閃光燈,好在有CHing提醒我閃光燈support TTL唔使自己set亮度方便好多。
不過我都係貪平,連TT685都嫌有少少貴......
於是就買咗比較冷門,但參數上唔算失禮,淘佬評價都唔錯嘅斯丹德DF800 II。
趁佢早幾日平咗幾十蚊,即買。  




閃光燈包裝盒係普通紙皮盒,紙皮比較薄,抗撞能力一般,不過都順利喺國內嘅暴力快遞之下存活。
個盒凈係印住斯丹德嘅logo同標語,型號參數印喺封盒貼紙上面。
我買嘅係Canon版,貼紙上面都寫明係For Canon。




參數都唔錯,閃光指數62,support E-TTL II,回電速度幾快(參數上)。
而且無線控制方面佢support主控&從屬模式,方便我日後再買閃光燈嗰時可以用佢嚟控制其他閃光燈/俾其他閃光燈控制閃光。
(不過好似聽聞不同品牌嘅閃光燈嘅無線控制功能唔係共通?即係冇得唔同牌子混用......)




打開個盒就見到嘅閃光燈攤咗喺度,笠住個膠袋。




下面仲有一盒配件。






原裝跟機配件有收納袋、說明書、保修卡同埋支架。


講咗咁多,都係講翻個閃光燈啦。





DF 800 II嘅樣都冇咩問題嘅,睇落同其他牌子嘅閃光燈差唔多。
做工感覺唔錯,質感都ok。




入幾粒充電池落去試下先,以前買落嘅充電池終於有用武之地。

跟住試下用佢影幾張相。





影咗呢兩張先醒起賣家仲送咗柔光罩
加咗柔光罩之後啲光均勻好多。
圖:


除咗柔光罩,賣家都有送其他豬頭骨嘅。




仲包括清潔布、充電池同埋充電器。
但送嘅充電池居然係垃圾倍量,雖然近期倍量電池容量報大數嘅情況已經改善咗,但容量依然係偏少,而且內阻都唔細,都係放翻落遙控器啦......




780mAh......用落閃光燈應該好快就冇電。

第一次買閃光燈,俾唔到咩專業嘅評價。
不過用佢搭埋Canon M50一齊用,感覺都ok。
影相嗰時閃光燈會跟住閃,影完之後會有提示聲。
不過閃光燈有時會閃得快咗/慢咗,呢個時候就唔會有提示聲,要影多幾張先夾得啱快門,咁先會有提示聲,可能係我未識用?
嚟緊會多啲試下用呢個閃光燈影相。

update:原來應該係我有時按快門嗰時慢咗/快咗少少,夾唔啱閃光燈,所以畫面曝光唔夠,就冇提示聲……

再update:原來佢嘅無線引閃係光引閃……中伏……當初諗住買DF700 II(因為有2.4G引閃),但佢只support從屬模式,於是就買咗寫住support主控+從屬模式嘅DF800 II,點知就係睇漏眼……

再再update:好似揾到閃光燈同相機快門唔同步嘅問題嘅原因,原來相機預設係“前簾同步”,set做“高速同步”之後,閃光燈同相機快門夾得好咗好多。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

多謝分享

不過我揀神牛

TOP

回覆 2# NPNT


  我都係.

TOP

回覆 2# NPNT


    神牛嘢我都有(補光燈),做工係好啲嘅,不過貴啲囉……我都係留翻啲錢,換咗個鏡頭先。

TOP

回覆 4# hk133
神牛有2.4g 引閃,呢個好重要,爭佰幾真係唔好慳

TOP

神牛最好係內置recevier,加個trigger飛燈就可以有哂high speed sync同係trigger直接較output。就咁立下斯丹德好似冇以上兩樣野

可能玩一陣就會"upgrade"

TOP

其實神牛一支GN60 (105mm, IOS100時)、有TTL、有內置2.4G remote發射/接收外置閃燈,成set都唔使港幣一千蚊,已經好抵用,我手上本來有兩支Canon 600RT,但自從前年用過Godox V860II,習慣佢既內置鋰電快速回電,再接受唔到入四粒AA電原廠閃燈慢速回電,近兩年已經將600RT打入冷宮,再買多支Godox V850II同AD200,配埋個X1 remote,而家影相飛燈好方便,三支燈連remote都唔使四千銀,如果十幾年前只夠買一支600RT..

TOP

回覆 5# NPNT


    呢款都有2.4引閃,主從模式都有。

TOP

回覆 6# hayatok


    呢款都有2.4G引閃,不過唔知唔同牌子嘅閃光燈嘅2.4G引閃功能係咪共通,如果互不兼容,咁又要考慮下日後買返啲主流牌子……

TOP

回覆 8# hk133
你呢隻光引閃

TOP