重安NOD32之後,點解安唔到?

本帖最後由 tomtomtompk 於 2013-1-24 23:31 編輯

因為部機底版and火牛有問題,比人整完之後,就開唔到NOD32,之後我就刪左佢,就用碟重裝,點知就變成咁樣. . .

我是(NOD32 4)
彈左呢句野. . .

擷取.JPG

我已經根據呢個網站去整. . .都係無用. . .?

http://www.eset.hk/support/01



到底是哪個?

擷取1.JPG


擷取2.JPG

因為之前安windows打左個名係:lll

之後我再修改左:TOM

宜家我搵唔番- -?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

系咪有其他防毒軟伴阻住呀
kevinhk001 發表於 2013-1-25 20:19

呢方面我都唔太清楚,點樣查. . .

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你個 file 的 path "爛" 左, 不如 chkdsk 睇下 fix 唔 fix 到好過

TOP

我而家用AVG, 好似穩定D, NOD好似比D 高階既人用

TOP

我而家用AVG, 好似穩定D, NOD好似比D 高階既人用
rolexwmv 發表於 2013-1-28 16:24

我聽說NOD不好的?

TOP

其實只係因為AVG跟機果陣免費我先用, 同埋SETTING夠簡單
回復 7# tomtomtompk

TOP